Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW? 

Ja, de genoemde prijzen op deze website zijn allemaal inclusief 21% BTW. 
 

Wasvoorschriften

De producten van Pukkiez kunnen in de wasmachine gewassen worden op 30 graden. Was de producten met gelijke kleuren. De producten van Pukkiez kunnen niet in de droger. Gebruik bij het strijken een doek tussen de strijkbout en je product om de stof en eventuele letters te beschermen. 
 

Wat voor stoffen gebruik je? 

Over het algemeen werk ik met niet-rekbare stoffen, zoals katoen, badstof, wafelkatoen, canvas en hydrofiele stof. Ik probeer daarbij zoveel mogelijk te werken met stoffen met een keurmerk, zoals OEKOTEX en GOTS. Deze stoffen zijn geproduceerd op een manier, die goed is voor mens, dier en natuur. 

Voordat ik aan je bestelling begin, was ik de stoffen op 30 graden met een neutraal wasmiddel. Dit zorgt er hopelijk voor dat jouw bestelling niet meer krimpt en niet meer afgeeft bij het wassen. Volg met het wassen van de producten wel altijd de wasvoorschriften zoals hierboven beschreven zijn. 

 

Wie maakt de producten van Pukkiez? 

Dat doe ikzelf! Mijn naam is Daniëlle en ik doe alles rondom Pukkiez. Van het aannemen van jouw aanvraag tot het maken van een mooi voorstel en ontwerp. Van het inkopen van de stoffen tot het inpakken van de bestellingen en het maken van de bestellingen zelf. Van het bijhouden van social media tot het schrijven voor deze website. En ik doe alles met liefde! Meer over mij weten? Klik dan even door naar de 'Over mij'-pagina. 

 

Verzenden

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen 6,95 euro naar een adres in Nederland. Woon je in een ander land? Neem dan even contact op voor de hoogte van de verzendkosten. Bij bestellingen in de webshop worden de verzendkosten automatisch getoond. 

De producten worden verzonden via MyParcel (PostNL). Je ontvangt een track & trace code, zodra je pakketje verzonden is. 
 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 

Nee, alle bestellingen uit de webshop kunnen alleen verzonden worden. Ik heb namelijk geen fysieke winkel. 

 

Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat nu? 

Wat vervelend! Wil je even contact met mij opnemen via info@pukkiez.nl? Vermeld daarbij je naam en je ordernummer/welk product je op maat besteld hebt. Dan kunnen we samen kijken wat er aan de hand is. 
 

Kan de bestelling als cadeau verpakt worden? 

Elke bestelling wordt mooi ingepakt. Is het een cadeau voor een speciale gelegenheid (bijvoorbeeld geboorte, verjaardag of feestdagen)? Laat het mij gerust weten via het opmerkingenveld in het bestelproces. Dan pak ik jouw bestelling op een bijpassende manier in! 
 

Kan ik mijn bestelling ook direct als cadeau naar iemand anders laten versturen? 

Ja, dat kan! Ik verstuur jouw cadeau met liefde naar de ontvanger. Bestel je een product op maat? Laat het dan bij je bestelling weten dat het cadeau naar iemand anders verstuurd mag worden. Geef het adres & jouw persoonlijke boodschap voor de ontvanger aan mij door. Ik zet het dan op een bijpassend kaartje. 

Bij het bestellen in de webshop kun je een ander afleveradres invullen. Vul bij het opmerkingenveld de boodschap voor de ontvanger in. Deze wordt handgeschreven op een bijpassend kaartje. 
 


Een cadeau op maat

Hoe bestel ik een cadeau op maat? 

Leuk dat je interesse hebt in een product op maat! Je kunt mij een bericht sturen via het contactformulier. Vermeld daarin de volgende zaken: wat voor product je wilt bestellen, of je er een naam op wilt*, eventueel of het product voor een jongen of een meisje is en of je al een idee hebt van de kleuren of patronen.

Naar aanleiding van je aanvraag kom ik bij je terug met eventuele vragen en daarna ga ik aan de slag met een mooi voorstel voor je. Daarin informeer ik je over de levertijd, kosten en mogelijke stoffencombinaties. Ben je daarmee akkoord? Dan ga ik voor je aan de slag! Wil je in het voorstel nog wat wijzigen qua kleuren of stoffen? Ook dat is natuurlijk altijd mogelijk! 

* niet bij alle producten mogelijk. 
 

Kan ik op elk cadeau een naam laten plaatsen? 

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Niet alle stoffen zijn geschikt voor het plaatsen van een naam. Dit kan alleen op een 'gladde' katoenen stof. Ik informeer je graag over de mogelijkheden.  
 

Ik heb een mooi voorbeeld op je site gezien. Kan ik dat precies zo bij je bestellen met een andere naam erop? 

Dat ligt eraan of ik de stoffen nog op voorraad heb en of ik de stoffen kan bijbestellen. Het aanbod bij mijn stoffenleveranciers wisselt namelijk voortdurend. Laat mij gerust weten welk product je mooi vindt. Is die stof niet meer leverbaar? Dan zoek ik een alternatieve stof voor je in die stijl. Dan kun jij daarna nog beslissen of je dat ook mooi vindt!

 

Wat is de levertijd van een cadeau op maat? 

Dat hangt af niet alleen af van het type product en de grootte van je bestelling, maar ook of de stoffen op voorraad zijn of besteld moeten worden. Over het algemeen bedraagt de levertijd ongeveer twee weken. Ik informeer je hierover altijd in mijn voorstel. Mocht je een product op korte termijn nodig hebben, dan kun je altijd contact met mij opnemen. Wie weet is er nog een plekje vrij in mijn agenda! 
 

Hoe betaal ik een cadeau op maat? 

Als je mijn voorstel hebt goedgekeurd, ontvang je per e-mail een factuur van mij. Deze kun je dan zelf voldoen binnen 7 werkdagen. Het is ook mogelijk om een betaalverzoek (tikkie) via WhatsApp te ontvangen. 
 

Ik heb een kortingscode ontvangen. Hoe gebruik ik deze bij een bestelling op maat? 

Je kunt de code aan mij doorgeven via e-mail. Ik verwerk de kortingscode dan in de factuur.  
 

 

Webshop

Zijn de cadeaus in de webshop ook handgemaakt? 

Ja! Ik heb alle producten in mijn webshop zelf gemaakt. Met net zoveel liefde als de producten op maat! 


Kunnen de cadeaus uit de webshop nog gepersonaliseerd worden? 

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Een naam wordt tijdens het productieproces op het product geplaatst. 
 

Wat is de levertijd van de cadeaus in de webshop? 

Die bedraagt 2 a 3 werkdagen. Je hebt de producten dus lekker snel in huis! 
 

Ik heb iets leuks gezien in de webshop, maar ik wil er graag twee van hebben. Kan dat? 

Dat hangt ervanaf of ik de stof nog op voorraad heb. Neem even contact met mij op via info@pukkiez.nl en ik informeer je over de mogelijkheden! 
 

Er is een cadeau niet meer op voorraad. Komt dit weer terug in de webshop? 

Dat is afhankelijk van de beschikbaarheid van de stoffen. Je mag mij altijd een berichtje sturen via info@pukkiez.nl als je op zoek bent naar een bepaald product. 
 

Hoe betaal ik mijn bestelling in de webshop?

In het bestelproces kun je kiezen voor betaling via iDeal of Bancontact. De webshop is aangesloten bij Pay. 

 

Ik heb een kortingscode ontvangen. Hoe gebruik ik deze bij een bestelling in de webshop? 

Op dit moment is het nog niet mogelijk om via de webshop een kortingscode in te voeren. Stuur even een mailtje naar info@pukkiez.nl met daarin de producten die je in de webshop wilt bestellen. Vermeld daarbij ook de kortingscode. Ik verreken dan de korting voor je en stuur je een persoonlijk betaalverzoek via WhatsApp (tikkie) of een factuur per e-mail. 

 

Retourneren of ruilen

Mijn producten worden met alle liefde en nauwkeurigheid gemaakt. Mocht je toch niet tevreden zijn, dan lees je hieronder wat je kunt doen.
 

Een cadeau op maat of cadeaubon

Producten op maat of met een naam zijn geheel naar wens gemaakt. Deze kunnen dus niet geruild of geretourneerd worden. Datzelfde geldt voor de cadeaubonnen. Laat het mij via info@pukkiez.nl wel even weten als je niet tevreden bent. Graag hoor ik dan natuurlijk van je waarom je niet tevreden bent. Wellicht kan ik nog wat voor je betekenen. 
 

Een cadeau uit de webshop

Ben je niet tevreden met je bestelling in de webshop? Neem via info@pukkiez.nl zo snel mogelijk (binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling) contact met mij op om te zien wat we daaraan kunnen doen. 
 

Nieuwsbrief

Is er een nieuwsbrief van Pukkiez?

Ja! Op regelmatige basis laat ik je zien wat ik de laatste tijd heb gemaakt. Ook ontvang je natuurlijk het eerst nieuws over leuke kortingsactie. Je kunt je inschrijven via de button hieronder. 


Schrijf je in voor de nieuwsbrief
 

Reviews

Ik wil graag een recensie achterlaten. Waar kan ik dat doen? 

Wat ontzettend leuk! Je mag een review sturen per e-mail (info@pukkiez.nl). Je kunt hem ook direct doorgeven via Google via onderstaande link. 

Review via Google


Mijn vraag staat hier niet bij. Hoe kan ik contact opnemen? 

Stel je vraag gerust via het contactformulier hieronder of via een e-mail naar info@pukkiez.nl. Ik help je graag verder! 

Algemene voorwaarden
Privacy Policy

Heb je een vraag of wil je een cadeau op maat bestellen?
Laat het mij gerust weten!